Potrebujete ktorúkoľvek vianočnú ozdobu z nášho e-shopu reklamovať? Poďme sa do toho spoločně pustiť. Snažili sme sa celý reklamačný proces maximálne uľahčiť tak, aby pre vás bol čo najrýchlejší a najpríjemnejší.
Na reklamáciu sa pozeráme úplne inak než väčšina ostatných e-shopov. Stanovili sme si jednoduché pravidlo, ktoré hovorí, že reklamácia je naša najlepšia forma reklamy.
Viete, ako sa spozná dobrý poisťovák? Jednoducho. Poznáte ho až vo chvíli, keď chcete zrušiť poistku. Jasné, keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú, a to zvládajú nielen poisťovne dokonalo. A dobrého a poctivého obchodníka spoznáte práve až vo chvíli, keď potrebujete so zakúpeným tovarom pomôcť alebo ho rovno reklamovať.
Presne preto vieme, ako máme k reklamácii pristupovať. Môžete sa spoľahnúť, že urobíme maximum pre to, aby sme ju vyriešili čo najrýchlejšie. Nehráme sa na zákonné lehoty 30 dní, budeme na reklamácii makať od prvého dňa s jasným cieľom: vybaviť reklamáciu čo najrýchlejšie, ako to ide. V priebehu reklamácie spolu budeme v kontakte, nech máte neustále aktuálne informácie o tom, ako sa celá záležitosť vyvíja.
Vieme, že by ste radi vybavili reklamáciu po telefóne, aj nám by sa to páčilo. Bohužiaľ to ale zatiaľ nie je legislatívne možné a je potrebné splniť určité kroky, tzn. odoslať reklamovaný tovar klasickou poštou (pre konzultáciu ale volať môžete). K tovaru tiež nezabudnite pripojiť formulár a ostatné dôležité veci, popísané vyššie. V opačnom prípade nemôžeme reklamáciu prijať a tým sa celý proces predĺži, takže je lepšie hneď pripraviť všetky podklady správne, aby všetko prebehlo hladko ako po masle.
Snažili sme sa popísať to najdôležitejšie. Napriek tomu, ak by ste mali k reklamáciám akékoľvek otázky, neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť. Samozrejme máte k dispozícii aj kompletné Obchodné podmienky, kde sa dozviete do bodky úplne všetko.